sâmbătă, 17 mai 2014

DANONE - PRIETENUL FAMILIEI MELE



In primul rand trebuie sa mentionez ca toata familia mea este o prietena si o consumatoare fidela a produselor Danone . Eu si cu sotul meu consumam zilnic faimoasele iaurturi ,iar de cand a aparut Oikos acesta nu lipseste de la noi din casa. Baietelul meu s-a indragostit iremediabil de Actimel ,Danone Disney si de Danonino. Acesta din urma este primul pe lista de cumparaturi atunci cand lipseste din casa ! 


 Pe data de 15 mai 2014 s-au implinit 15 ani de la primul produs Danone produs in fabrica din Bucuresti .Cu ocazia acestei aniversari s-a relansat si site-ul http://danone.ro/ . Mi-a facut o mare placere sa aflu atatea informatii interesante pe acest site. In primul rand imi place faptul ca se poate naviga foarte usor ,in al doilea rand imi place calitatea si multitudinea informatiilor ,in al treilea rand apreciez abordarea si respectul fata de consumatori. Echipa Danone este mereu aproape si daca avem intrebari ne lamureste asupra oricarui detaliu sau nedumeriri on-line printr-o intrebare adresata pe site prin intermediul http://danone.ro/deschidedanone/.              In alta ordine de idei mi-ar fi placut sa vad o sectiune cu retete sanatoase folosind produsele Danone ,in special pentru copii ,pentru ca de obicei ei sunt cei mai mofturosi la mancare .Apoi mi-as fi dorit sa existe posibilitatea de a ne abona  la newsletter pentru a fi mereu la curent cu ultimele noutati. Nu in ultimul rand, cred ca ar fi fost foarte dragut existenta unor joculete cu premii virtuale sau reale pe site . Dar in concluzie imi place mult noul site ,iar in ceea ce priveste calitatea produselor atat eu cat si familia mea vom ramane fanii fideli ai produselor DANONE .Acestea fiind spune va invit cu un zambet de bucurie sa consumati cu incredere gustoasele produse Danone sa vizitati si site-ul si daca doriti puteti sa imi lasati impresiile voastre aici !  
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu