luni, 28 aprilie 2014

O MAMICA FERICITA SI INGRIJITA

 Mi-a placut mult aceasta initiativa a celor de la Oriflame de a testa cel mai nou brand de machiaj – The ONE by Oriflame. De indata ce am aflat de ea am inceput sa scriu acest articol pentru a participa la aceasta provocare : http://ro.oriflame.com/products/the-oneCui nu i-ar placea sa testeze binecunoscutele produse Oriflame sau mai bine zis cine nu a folosit macar un produs marca Oriflame pana acum ? Pentru mine lansarea pe piata a acestor produse in Romania a coincis cu perioada de adolescenta si de tinerete a vietii mele asa ca mereu am sa raman cu o amintire frumoasa plina de nostalgie atunci cand  folosesc un produs al acestei firme. Am folosit de-a lungul timpului multe produse de la rujuri, creme , farduri pana la parfumuri ,oje si rimeluri. Intr-o perioada nu concepeam sa ies din casa fara sa folosesc corectorul-anticearcan si rujul de buze marca Oriflame 

https://www.youtube.com/watch?v=ryYwhYnkYXY


Timpul a trecut si iata-ma o femeie in toata firea ce ma bucur de cea mai de pret comoara : dragostea si fericirea unei familii implinite alaturi de sotul si de baietelul meu! Este adevarat ca de cand am devenit mamica nu am putut acorda aceeasi atentie produselor cosmetice ,fie din lipsa de timp sau de bani de ce sa nu recunosc, dar nu m-am neglijat niciodata. Fiindca asa cum mie imi place sa arat ingrijita si cocheta asa le place sa ma vada si celor dragi mie si nu numai. Este o chestie pe care noi femeile o realizam  si ne face sa ne simtim mai iubite, mai chic si mai sigure pe noi . Mi-ar placea mult sa testez rujul care arata nemaipomenit.


 
De asemenea imi face cu ochiul si rimelul  :
In concluzie abia astept sa testez noile produse The One, convinsa dinainte fiind ca nu ma vor dezamagi. Si as dori sa recomand cu incredere tuturor sa foloseasca produsele Oriflame deoarece sunt  de calitate , au pret rezonabil si veti fi multumiti de alegerea facuta. Cine doreste sa se inscrie pentru testare o poate face aici : http://blogalinitiative.ro/campanii/intra-in-cea-mai-mare-comunitate-internationala-de-bloggeri-the-one-collective

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu